The power of red

5:26:00 PM

Sweater; Zara, Shorts and bag; Mango, Shoes; Jeffrey  campbell, watch; Versus versace, bracelet; Pandora
HEYY! Last friday ootd that was made right before i went to the salon to get my eyebrows done. And surprisingly the background is matching my jumper, i am like chameleon. Btw as you can see I haven't straighten my hair so i have these beach day kinda curls or just/ i was too lazy to get my hair done/ kinda thing haha
I think the next post will be in about two weeks because I am going to be car tripping ! So stay tuned to see a lot( i literaturally mean a lot) of photos on my instagram and here. By the way I am so in love with my Pandora bracelet- it's so beautiful! Have a nice day,
Love you, Arina.
-
Свитшот: Zara, Шорты и сумка: Mango, обувь: Jeffrey Campbell,  часы : Versus versace, браслет: Pandora
Хэллоу! Вот кидаю вам очередной пятничный аутфит, сделанный как раз по пути в салон, чтобы сделать брови :) И кстати говоря, совершенно случайно получилось так, что мой джемпер сочетается с бэкграундом. А еще я подумала, что можно не укладывать волосы и я обыграла это как там называют "beachy waves"
Скорее всего следующий пост немного задержится из-за моей приближающейся поездки-путешествия, так что ждите новых фотографий и постов очень очень скоро!
И наконец то я вам показала свой самый любимый браслет из пандоры- это четырехлистный клевер, очень сильно люблю его!
А пока, хорших вам выходных,теплой погоды и море позитива!
Люблю, Арина

You Might Also Like

0 коммент.

Popular Posts

Instagram @justlifeinme