Mcdonald's smothie duh

11:53:00 PM

Happy Monday everyone! Hope you all are feeling well.
Since Monday i was really busy so I thought why not to go and  grab a drink in Mac(no cheese burger included- just parrots) And btw I finally passed the driving exam so I can start driving a car sooner #driver #slay #amaqueen! God bless I have done it, because it was hard as f* /finally feel releived/
Closer look to this ootd you can find in my last blogpost( click here)
Have a nice and productive week!
Love you, Arina
-
Хэллоу! Как ваши дела, ребят? Моя неделя началась оочень продуктивно. Я забежала в Мак за коктелем и выбегаю дальше. У меня, кстати, есть очень хорошая новость хах-я наконец-то сдала на права(лучше не спрашивайте с какого раза мне удалось это сделать)*стыдно*
Так что миссия лета accomplished, и я могу вздохнуть с облегчением!
Желаю вам тоже продуктивной недели и успехов в том, к чему вы стремитесь!
П.с.- этот аутфит можно посмотреть в предыдущем посте (кликай сюда)
Люблю вас, Арина

You Might Also Like

0 коммент.

Popular Posts

Instagram @justlifeinme