Winter holidays (en) & (ru)

9:32:00 PM

Hello everyone! I am glad to meet you here again. By the way it's my first blogpost in 2016.How was your holidays? I hope they have fone well, and a 100% better than mine :D All of my holidays(2 weeks) I have been spending at home, just because the weather was disgusting as always (-33ºC or -27°F)So just a couple times i had left my house because I was really bored at that period of time. I have been watching lots of movies and tv shows.That's why now I am waiting for new series of How to get away with a murder. Loved this sjow soo much.
I am wearing blck short UGGS, new dark green winter jacket similar model jacket, black skinny jeans from Zara and a cap from Mango
Oh, I forgot to ask if you guys have any New Yer resolutions? And what did you get for Christmas and New year? Definetley leave a comment below, I will be really interested to read about it!
 Check out my lifestyle and all the stuff on my Instagram(@justlifeinme)thtp://instagram.com/justlifeinme

Love you, Arina 

-
Всем привет! Я очень рада снова оказаться здесь,на страничке родного блога, но уже в новом 2016 году.Как прошли ваши зимние каникулы, надеюсь что хорошо,(ну во всяком случае они точно были лучше моих). В городе в период каникул стоял нереальный мороз, что заставило меня сидеть дома и только пару раз появляться на пустынных улицах города,для того чтобы не умереть с голоду :D
Шучу, но несмотря  на такую "хорошую" погоду, я все же смогла насладиться праздником.
А это пара фотографии с выходных, которые мы провели за городом.
На мне новая темно-зеленая куртка(я влюблена в цвет) вот ссылка на похожую модель,черные скинни джинсы из Zara любимые черные UGGS
и обычная черная шапка из MANGO
Кстати, какие цели вы поставили для себя в этом году? Напишите в комментариях,мне будет очень интересно узнать.
Ну и как обычно, больше фотографий вы можете посмотреть на моем профиле в инстаграмме(@justlifeinme) thtp://instagram.com/justlifeinme
Люблю вас, Арина


You Might Also Like

2 коммент.

Popular Posts

Instagram @justlifeinme